środa, 22 czerwca 2016

Otwarcie lata. Z aparatem, a jakże!

Jestem! Przerwę zawdzięczamy trochę nowemu opowiadaniu, które właśnie pisze się na moim zakurzonym blacie, trochę muzyce, bo w międzyczasie poznałam kilka nowych zespołów, trochę też książkom - nowym nabytkom, wśród których znalazły się nie lada perełki. Nie żadnemu tam meczowi, bo wiem, że wielu straciło już na tym kilka cennych godzin. Oczywiście LATU! Można się powygrzewać, tak naprawdę i w słoneczku :) Chociaż ja leżeć w miejscu nie lubię, dlatego w ramach opalania zabrałam ze sobą aparat i z obstawą ruszyłam w teren. Jako modelki posłużyły mi Karolina i Kasia, sama też na kilku jestem.




















18 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło, wszystkie są ciekawe i taki mam pomysł, że w ramach wprawek mogłabyś do każdego jakiś tekst napisać...ale to tylko sugestia, bo sa takie klimatyczne, że aż się prosi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł - na pewno wykorzystam, spróbuję się wykazać kreatywnością :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z Jotką, fotki ciekawe, poniekąd przedstawiające jakąś skrywaną tajemnicę, którą Ty możesz nam zdradzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie omieszkam zdradzić, chociaż trzeba ją najpierw stworzyć...

      Usuń
  3. Wszyscy oszaleli na punkcie Euro, dobrze, że chociaż Ciebie to nie wzięło i postanowiłaś skorzystać z lata ;D. Ciekawe fotografie. Trzecia, licząc po kolei od góry, z dwoma dziewczynami idącymi w dal ;) ma w sobie coś z dawnych lat, z amerykańskich filmów, taki klimat przywodzi mi na myśl. Albo może ze starych polskich filmów? Coś w ten deseń ;D. A piąte zdjęcie ma interesującą ... powierzchnię, tak to ujmę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Euro i euro, a ja i tak mówię, że Polska przegra. Mówiłam tak od początku, a dziwnym trafem było wprost przeciwnie...

      Usuń
  4. Trzecie zdjęcie od dołu bardzo mi przypadło do gustu.
    A gdyby jeszcze "zrobić" koleżance intensywne rude włosy - efekt może być całkiem fajny. Ale to takie moje zdanie , którego nie musisz brać pod uwagę.:)
    Zdjęcia świetne, kojarzące się z fajnie spędzonym czasem , odpoczynkiem i relaksem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mogłoby wyglądać ciekawi. A na zdjęciu to ja! :D

      Usuń
    2. To mnie zaskoczyłaś - przepraszam , nie wiedziałam.:) Pozdrawiam.:)

      Usuń
    3. Oj tam oj tam :) Skąd mogłaś wiedzieć. Pozdrawiam też :D

      Usuń
  5. Poczekaj! Jeszcze trochę i Ciebie też mecze opanują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronię się od tego rękami i nogami, ale niestety przyznaję, że starcie ze Szwajcarią wytrwale komentowałam do samego końca. A z jaką ekspresją!

      Usuń
  6. Wszystkie zdjęcia są bardzo dobre. Mają to coś w sobie. :)
    Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Lubię, jeżeli zdjęcie ma taki swój charakter, chciałam, żeby moje też takie były :) Też życzę udanych wakacji :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia, dlaczego ja nie mam blisko domu takich terenów? Nie no dobrze, mam las :D
    Miłych i przede wszystkim zaczytanych wakacji!
    Pozdrawiam i do napisania
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lesie też można się nachodzić z aparatem, tylko czasem problem z oświetleniem :/

      Nawzajem!
      Ciepełka

      Usuń